Cílem kurzu je seznámit účastníky s kvantitativními a kvalitativními výzkumnými metodami využívanými v marketingovém výzkumu a naučit je jich prakticky využívat v rámci marketingového řízení při rozvoji podnikatelského modelu a řízení zákaznické zkušenosti. Kurz je zaměřen pro začátečníky. Cílem je rovněž u zájemců podpořit kritické i tvořivé myšlení, analytické a a plánovací schopnosti.

 
Marketingový výzkum pro rozvoj podnikatelského modelu a řízení zákaznické zkušenosti

Cílem kurzu je seznámit účastníky s kvantitativními a kvalitativními výzkumnými metodami využívanými v marketingovém výzkumu a naučit je jich prakticky využívat v rámci marketingového řízení při rozvoji podnikatelského modelu a řízení zákaznické zkušenosti. Kurz je zaměřen pro začátečníky. Cílem je rovněž u zájemců podpořit kritické i tvořivé myšlení, analytické a a plánovací schopnosti.