• Události
  • Sem patřím
  • Centrum sportovních aktivit VUT v Brně
  • Výzkumná centra

  • Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.

Kampaň CHCI VUT získala ve Zlatém středníku dvě 3. místa

Letošní náborová kampaň na uchazeče s názvem CHCI VUT, která nedávno zvítězila v soutěži Fénix Content Marketing, získala další ocenění. Tentokrát jde o 3. místo v marketingové soutěži Zlatý středník, resp. hned o dvě třetí místa. První je v kategorii Audio a video prezentace, kde stříbro získal Plzeňský Prazdroj a zlato náleží kampani Obyčejné životy pro pacienty s cystickou fibrózou. Brněnská technika zabodovala i v kategorii Veřejný sektor, která vznikla speciálně pro nekomerční instituce. Zde si VUT odnáší pomyslný bronz, zatímco zlato putuje Domu zahraniční spolupráce za jejich kampaň Studuj. Stážuj. Vyjeď!, stříbro si pak odnáší Akademie věd ČR za popularizační časopis A / Věda a výzkum.

Kompletní výsledky je možné najít například v tomto článku nebo na webu soutěže. CHCI VUT byla letošní náborová kampaň, která kromě microsite zaujala především na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube. Letošním tématem byli absolventi, takže hlavní hero video doplňovala i série kratších rozhovorů s vybranými absolventy brněnské techniky. Více o kampani samotné si můžete přečíst zde nebo na webu www.chcivut.cz.

Publikováno: 10.09.2020 16:10

Zkrácený odkaz: https://www.vut.cz/old/f19528/d202065

Kontakt
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ

Antonínská 548/1, Brno 601 90
telefon: viz nejčastější čísla
e-mail: vut@vutbr.cz
www.vutbr.cz
www.vut.cz

Virtuální prohlídka

IČ 00216305
DIČ CZ00216305

datová schránka: yb9j9by 
BUT at Facebooku BUT at Twitter BUT at Youtube

Videoarchiv
Nejsem idol