Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizaci na nejnovější verzi. Některé funkce portálu nemusí být podporovány.
Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Kampaň Hrdina VUT bodovala v soutěži Fénix content marketing
Další finálovou nominaci náborové kampaně pro uchazeče se podařilo proměnit v ocenění, tentokrát ve druhé místo v kategorii Social média kampaň soutěže Fénix content marketing. První místo získala Alšova jihočeská galerie, za VUT skončila společnost Johnson&Johnson, ale také Škoda Auto, Dm drogerie nebo Komerční banka.
Vyhlášení vítězů 8. ročníku se uskutečnilo v neděli 28. června 2020 v Rudolfinu a za VUT se ho zúčastnila také autorka nápadu Lenka Gumulec, která si gratulace převzala přímo na podiu: „Nejvíc bych chtěla poděkovat našim studentům, kteří byli inspirací pro tuto kampaň. A jsem moc ráda, že ukazujeme, že univerzita může mít marketing, který se vyrovná i velkým firmám."
Lenka Gumulec převzala ocenění za kampaň přímo při slavnostním vyhlašování v pražském Rudolfinu. | Autor: Jan Prokopius
Kampaň Hrdina VUT se prostřednictvím videa zasazeného v postapokalyptickém světě snažila ukázat, že výuka může fungovat i s pomocí online nástrojů a virtuální reality. Aktuální téma distančního vzdělávání zaujalo veřejnost natolik, že do půlky června video vidělo víc než 400 000 lidí. Kampaň zpracovalo studio Filmagix s přispěním Epicture. Za nápadem stál také tvůrce Michal Orsava.
Přihlášené projekty byly hodnoceny ve dvou kolech odbornou porotou, složenou ze 33 porotců. Kampaň Hrdina VUT zaujala už v soutěži PR cen Lemur, kde svou kategorii vyhrála.