- Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Kampaň Nejsem idol vyhrála Reklamní katovnu Médiáře
Nová náborová kampaň Nejsem idol je podle marketingových odborníků nejlepší reklamou 6. týdne. Známý Médiář ji ve spolupráci s časopisem MarketingSalesMedia vyhodnotil jako nejlepší kampaň v rámci tzv. Reklamní katovny, kde VUT porazilo firmy jako Nestlé nebo Milka.
"VUT budovalo mýtus nerdů, teď bourá mýtus nerdů. Zase o krok napřed," ohodnotlil kampaň marketingový guru Martin Charvát. "Jenom mrtvý ryby plujou po proudu a VUT je sakra živá štika," vzkazuje na adresu brněnské techniky jeho kolega Jakub Plášek.
V týdnu, kdy byla kampaň Nejsem idol spuštěna, se hlavní video objevilo v sekci Trending Videos na YouTube. Za umístění v této prestižní sekci nelze zaplatit. YouTube sem umisťuje videa na základě toho, že často jsou vyhledávaná, lidé se o nich baví a komentují je. Na hlavní stránce YouTube už se video uživatelům zobrazilo více než 300 000krát.
Publikováno: 15.02.2016 14:00
Zkrácený odkaz: https://www.vut.cz/old/f19528/d113448
Kontakt
Antonínská 548/1, Brno 601 90
telefon: viz nejčastější čísla
e-mail: vut@vutbr.cz
www.vutbr.cz
www.vut.cz
Virtuální prohlídka
IČ 00216305
DIČ CZ00216305