• Události
  • Sem patřím
  • Centrum sportovních aktivit VUT v Brně
  • Výzkumná centra

  • Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.

Letošní náborová kampaň CHCI VUT vyhrála v marketingové soutěži

Letošní kampaň CHCI VUT, zaměřená na nábor budoucích studentů brněnské techniky, vyhrála v marketingové soutěži Fénix Content Marketing. V kategorii Social media kampaň získalo VUT jednoznačně první místo, druhá příčka zůstala neobsazená a o třetí místo se společně dělí značky Heineken, Ferrero a Škoda AUTO. Mezi další sociální kampaně, které hodnotila odborná porota, patřily ty od AVON Cosmetics, L’Oréal či AE Brands Korea (Plzeňský Prazdroj). Kompletní výsledky je možné najít například v tomto článku nebo na webu soutěže. CHCI VUT byla letošní náborová kampaň, která kromě microsite zaujala především na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube. Letošním tématem byli absolventi, takže hlavní hero video doplňovala i série kratších rozhovorů s vybranými absolventy brněnské techniky. Více o kampani samotné si můžete přečíst zde nebo na webu www.chcivut.cz.  Soutěž Fénix Content Marketing funguje už 7. rokem, přičemž VUT zde zabodovovalo naposledy v roce 2018, kdy získalo 1. místo za svůj univerzitní časopis Události na VUT (kategorie B2E časopisů, které jsou určené pro zaměstnance a čtenáře uvnitř instituce) a také 3. místo za www.ZVUT.cz (kategorie Blog).

Publikováno: 30.07.2020 13:42

Zkrácený odkaz: https://www.vut.cz/old/f19528/d201112

Kontakt
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ

Antonínská 548/1, Brno 601 90
telefon: viz nejčastější čísla
e-mail: vut@vutbr.cz
www.vutbr.cz
www.vut.cz

Virtuální prohlídka

IČ 00216305
DIČ CZ00216305

datová schránka: yb9j9by 
BUT at Facebooku BUT at Twitter BUT at Youtube

Videoarchiv
Nejsem idol