Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizaci na nejnovější verzi. Některé funkce portálu nemusí být podporovány.
Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Letošní náborová kampaň CHCI VUT vyhrála v marketingové soutěži
Letošní kampaň CHCI VUT, zaměřená na nábor budoucích studentů brněnské techniky, vyhrála v marketingové soutěži Fénix Content Marketing. V kategorii Social media kampaň získalo VUT jednoznačně první místo, druhá příčka zůstala neobsazená a o třetí místo se společně dělí značky Heineken, Ferrero a Škoda AUTO. Mezi další sociální kampaně, které hodnotila odborná porota, patřily ty od AVON Cosmetics, L’Oréal či AE Brands Korea (Plzeňský Prazdroj). Kompletní výsledky je možné najít například v tomto článku nebo na webu soutěže. CHCI VUT byla letošní náborová kampaň, která kromě microsite zaujala především na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube. Letošním tématem byli absolventi, takže hlavní hero video doplňovala i série kratších rozhovorů s vybranými absolventy brněnské techniky. Více o kampani samotné si můžete přečíst zde nebo na webu www.chcivut.cz. Soutěž Fénix Content Marketing funguje už 7. rokem, přičemž VUT zde zabodovovalo naposledy v roce 2018, kdy získalo 1. místo za svůj univerzitní časopis Události na VUT (kategorie B2E časopisů, které jsou určené pro zaměstnance a čtenáře uvnitř instituce) a také 3. místo za www.ZVUT.cz (kategorie Blog).