Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizaci na nejnovější verzi. Některé funkce portálu nemusí být podporovány.
Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Marketingová soutěž MaSo
V marketingové soutěži MaSo Fakulty podnikatelské uspěl tým Martina Očka a Ondřeje Šestáka, což jsou studenti 3. ročníku studijního programu Entrepreneurship and Small Business Development. Tématem 4. ročníku bylo vhodně prezentovat studentům a veřejnosti, co všechno mimo pedagogické činnosti se na fakultě děje, a zkusit navrhnout, jak cílové skupiny o těchto aktivitách co nejlépe informovat, a to včetně vymezení nákladů návrhů, časového plánu, přínosů návrhů a dalších.
Soutěž probíhala celá v online režimu a týmy v prosinci prezentovaly přes MS Teams. Tentokrát se vzhledem k aktuální situaci do soutěže přihlásily pouze dva týmy. Nicméně jejich zpracované návrhy a následné prezentace byly díky svým zajímavým a neotřelým nápadů pro fakultu velmi přínosné a hodnocení osmičlenné poroty bylo velmi vyrovnané.
Cílem soutěže je poskytnout studentům, nejen se zájmem o marketing, možnost zkusit si zpracovat reálné zadání, které je obvykle zaměřené pro potřeby propagace fakulty, a získat tak praktické zkušenosti v marketingu. Soutěž je určena 2-5členným týmům studentů a je rozdělena do dvou kol. V prvním kole je nutné celý tým registrovat a současně do systému již vložit návrh týmu. Na základě zadaných návrhů jsou vybrány nejlepší týmy, které postupují do finálového kola, kde své projekty prezentují před porotou složenou z fakultních vyučujících marketingu a také ze zástupců vedení fakulty.