Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizaci na nejnovější verzi. Některé funkce portálu nemusí být podporovány.
Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Technika poznání mezi finalisty soutěže Fénix Content Marketing
Na tzv. shortlist, tedy mezi pět finalistů soutěže Fénix Content Marketing, se probojovala letošní náborová kampaň VUT s názvem Technika poznání. Video zabodovalo v on-line kategorii Nejlepší video a jeho použití. Technika poznání se totiž snažila upozornit na problematické téma studijní neúspěšnosti a informovat středoškoláky o nárocích studia na vysoké škole. (Více informací o kampani najdete zde.) Kromě VUT se na seznam finalistů dostalo například Škoda Auto, Mc Donald´s a další společnosti. V kategorií videí byla brněnská technika jediným zástupcem veřejného sektoru, v celé soutěži pak byla jedinou univerzitou. Vítězem kategorie se nakonec stala personalizovaná videokampaň Marketing festivalu, kterou vytvořila agentura Motionlab.