• Události
  • Sem patřím
  • Centrum sportovních aktivit VUT v Brně
  • Výzkumná centra

  • Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.

Technika poznání mezi finalisty soutěže Fénix Content Marketing

Na tzv. shortlist, tedy mezi pět finalistů soutěže Fénix Content Marketing, se probojovala letošní náborová kampaň VUT s názvem Technika poznání. Video zabodovalo v on-line kategorii Nejlepší video a jeho použití. Technika poznání se totiž snažila upozornit na problematické téma studijní neúspěšnosti a informovat středoškoláky o nárocích studia na vysoké škole. (Více informací o kampani najdete zde.) Kromě VUT se na seznam finalistů dostalo například Škoda Auto, Mc Donald´s a další společnosti. V kategorií videí byla brněnská technika jediným zástupcem veřejného sektoru, v celé soutěži pak byla jedinou univerzitou. Vítězem kategorie se nakonec stala personalizovaná videokampaň Marketing festivalu, kterou vytvořila agentura Motionlab.


Publikováno: 23.05.2019 11:00

Zkrácený odkaz: https://www.vut.cz/old/f19528/d186069

Kontakt
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ

Antonínská 548/1, Brno 601 90
telefon: viz nejčastější čísla
e-mail: vut@vutbr.cz
www.vutbr.cz
www.vut.cz

Virtuální prohlídka

IČ 00216305
DIČ CZ00216305

datová schránka: yb9j9by 
BUT at Facebooku BUT at Twitter BUT at Youtube

Videoarchiv
Nejsem idol