VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
Antonínská 548/1, Brno 601 90
telefon: viz nejčastější čísla
e-mail: vut@vutbr.cz
www.vutbr.cz
www.vut.cz
Virtuální prohlídka
IČ 00216305
DIČ CZ00216305
- Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
VUT vyhrálo PR cenu Lemur za digitální komunikaci
Náborová kampaň Hrdina VUT zaujala odbornou porotu soutěže Lemur natolik, že za sebou brněnská technika nechala ve své kategorii projekty McDonald’s, HBO Europe, ale také třeba Českou televizi a její pandemickou novinku zaměřenou na výuku školáků ČT edu.
Do finálního kola soutěže se v kategorii digitální komunikace probojovala také kampaň z Fakulty strojní VŠB-TUO, porotci ale nakonec rozhodli, že první místo si zaslouží VUT a jeho letošní kampaň zaměřená na uchazeče o studium. Hodnotitelé vyzdvihli dobré zacílení skrze sociální média, propojení videa s microsite a také vytvoření počítačové hry, za kterou stojí vyučující a studenti FaVU VUT.
Kampaň Hrdina VUT se prostřednictvím videa zasazeného v postapokalyptickém světě snažila ukázat, že výuka může fungovat i s pomocí online nástrojů a virtuální reality. Aktuální téma distančního vzdělávání zaujalo veřejnost natolik, že do půlky června video vidělo víc než 400 000 lidí. Kampaň zpracovalo studio Filmagix s přispěním Epicture. Za nápadem stála Lenka Gumulec a Michal Orsava.
Do finálového kola ceny Lemur se ve všech kategoriích dostalo 132 projektů, a to z celkového počtu 352 přihlášených. Projekty v rámci sedmi hodnotitelských týmů posuzovala padesátka odborníků na firemní komunikaci a PR.
Publikováno: 18.06.2021 09:23
Zkrácený odkaz: https://www.vut.cz/old/f19528/d213277