Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizaci na nejnovější verzi. Některé funkce portálu nemusí být podporovány.
Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
VUT získalo ocenění v soutěži Marketér roku 2017
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 13. ročníku soutěže Marketér roku. V podvečer 17. května 2018 se v klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka u Karlova mostu v Praze odehrálo finále soutěže. Oceněni byli marketéři a marketingové projekty soukromých firem i z veřejné sféry. Ocenění byla udělena v kategoriích Velký delfín, Malí delfíni, Mladý delfín a Speciální ocenění České marketingové společnosti. Porota mezi finalisty vybrala projekty, které nejen dokládaly funkčnost kampaně, zvolených komunikačních kanálů a výsledků, ale také měly přínos pro společnost. Mezi vítěze vybrala značné množství projektů značek a tvůrců, které podpořily českou kulturu a společnost.
Vysoké učení technické získalo nominaci za náborovou kampaň Sem patřím. Ocenění Malý delfín převzala marketingová specialistka OMVV Pavla Ondrušková, a to za zpracování a přínos marketingové kampaně Sem patřím, určené ke zvýšení zájmu dívek o studium technických oborů. Pavla Ondrušková s oceněním Malý delfín od České marketingové společnosti