VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ
Antonínská 548/1, Brno 601 90
telefon: viz nejčastější čísla
e-mail: vut@vutbr.cz
www.vutbr.cz
www.vut.cz
Virtuální prohlídka
IČ 00216305
DIČ CZ00216305
- Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Začíná další kolo podpory Kreativní vouchery Brno
Až stotisícové poukazy na společné projekty kreativců a jihomoravských firem rozdává město Brno ve spolupráci s inovační agenturou JIC. Startuje totiž další kolo programu Kreativní vouchery Brno. Od 4. do 25. listopadu se do takzvané kreativní galerie mohou přihlašovat kreativní profesionálové, kteří se specializují třeba na produktový a průmyslový design, tvorbu fotografií nebo aplikací, design služeb, online marketing. Z nich si potom firmy budou vybírat kreativce, s nimiž chtějí spolupracovat. V dubnu 2019 se vylosují podpořené projekty. Ty si mezi sebe rozdělí čtyři a půl milionů korun. Mezi kreativci mohou být freelanceři, studia nebo agentury s minimálně tříletou praxí a sídlem na jižní Moravě.
Letošní ročník Kreativních voucherů právě odstartoval – až do 25. listopadu se mohou profesionálové z kulturních a kreativních odvětví hlásit na webových stránkách www.kreativnivouchery.cz. Zapojeni mohou být maximálně ve třech projektech. V novém roce se pak můžou do programu přihlásit jihomoravské malé nebo střední podniky určených oborů a vybírat profesionály z galerie. Jihomoravská metropole nabídla kreativní vouchery jako první v Česku v roce 2016 a inspirovala tím i další kraje. V předchozích čtyřech ročnících se zapojilo téměř 600 malých nebo středních podniků z jižní Moravy. Poukaz získalo 180 z nich. „Firmám dáváme možnost si za zlomek celkových nákladů vyzkoušet spolupráci s kreativním průmyslem a vidíme zatím dobré výsledky. Většina spolupráce se v rámci kreativních voucherů totiž natolik osvědčí, že firmy chtějí s kreativními odborníky spolupracovat i nadále,“ vysvětluje primátorka města Brna Markéta Vaňková. Program pro město koordinuje JIC, který začátkem roku 2020 také zveřejní souhrnná data z uplynulých ročníků 2016–2018. „První dva ročníky například ukázaly, že díky voucheru změnily tři čtvrtiny zapojených firem svůj pohled na přínos kreativních odvětví nebo že u 80 procent zapojených firem měla spolupráce s kreativcem pozitivní dopad na byznys,“ uzavírá koordinátorka programu na JIC Zdeňka Kujová s tím, že věří, že uplynulý i následující ročníky tato data potvrdí.
Publikováno: 05.11.2019 08:30
Zkrácený odkaz: https://www.vut.cz/old/f19528/d191614