- Pravděpodobně máte vypnutý JavaScript. Některé funkce portálu nebudou funkční.
Tady můžeš, vzkazují studenti v nejnovější kampani VUT
Letošní kampaň Tady můžeš ukázala potenciálním uchazečům několik důvodů, proč si pro studium zvolit právě Vysoké učení technické v Brně. Univerzita totiž nabízí zázemí pro všechny možné druhy výzkumu, které v kampani prezentují přímo studenti VUT na svých reálných projektech.Prostřednictvím deseti videí kampaň Tady můžeš nabízí autentickou atmosféru, kterou zažívají studenti při svých výzkumech a studiích. A aby uchazeči měli co nejlepší představu o studiu na VUT, dala letos koordinátorka kampaně specialistka online marketingu VUT Lenka Gumulec prostor všem fakultám a součástem. Místo jednoho hero videa, s jehož formátem pracovala v minulých letech, tentokrát ve videích představila hrdinů více.
A jaké možnosti VUT nabízí? Honza z Fakulty stavební například ukazuje, že Fakulta stavební není jen o stavebních materiálech a kreslení výkresů. On se věnuje světelné architektuře a světelnému designu. Oslnivou podívanou připravuje na koncertech i akcích v ulicích. Pavla z Fakulty strojního inženýrství zase experimentuje s vlivem abrazivních zubních past na plomby. Zabývá se biotribologií a analyzuje mechanismus tření v živých organismech. Výsledky jejích měření využívají i v nemocnicích.
Všechny příběhy hrdinů kampaně najdete na stránce Tady můžeš. Videa se v rámci kampaně objeví i na sociálních sítích – v nejbližších dnech budou k vidění například na Facebooku, Instagramu a Tik Toku.
Cílem kampaně je představit vědecký potenciál i možnosti studentů a zázemí, jaké VUT nabízí. „Tentokrát jsme se rozhodli dát prostor našim šikovným studentům, a ukázat tak ostatním, čeho všeho je možné na VUT dosáhnout. Popularizujeme tím i vědu na VUT, což je jedním i z našich aktuálních strategických cílů. Z toho důvodu jsme pro vědce založili i Mediální akademii VUT,“ řekla Gumulec. Nejednalo se o její první univerzitní kampaň – se svou kampaní Hrdina VUT uspěla v soutěži Fénix content marketing a v marketingové Ceně Lemur.
Natáčení a zpracování kampaně se ujal tvůrce Michal Orsava, který se stal známým díky vtipným virálním videím o Harry Potterovi na Pražském hradě nebo o EETerminátorovi. Texty do videí a na web zpracovala Hana Marko.
Publikováno: 07.02.2023 13:00
Zkrácený odkaz: https://www.vut.cz/old/f19527/d237441
Kontakt
Antonínská 548/1, Brno 601 90
telefon: viz nejčastější čísla
e-mail: vut@vutbr.cz
www.vutbr.cz
www.vut.cz
Virtuální prohlídka
IČ 00216305
DIČ CZ00216305