Centrální informační systém VUT tvoří instalovaná windows aplikace Apollo, dále webové aplikace Intraportál, Studis, Teacher, Epřihláška aj. a v neposlední řadě také aplikace Moje VUT pro mobilní telefony.
Apollo je určeno pro zaměstnance a obsahuje více než 250 modulů pro správu studijní agendy, agend vědy a výzkumu a provozních agend VUT. Instalační soubory i odkaz na webovou verzi naleznete na https://www.vutbr.cz/is
Teacher je určen vyučujícím a poskytuje zjednodušený přístup k nejběžnějším agendám pedagoga, jako jsou správa předmětů, vytváření a hodnocení termínů, správa závěrečných prací, rozvrhy, aj.
Studis využívají studenti v průběhu celého studia. Obsahuje agendy týkající se zápisu, registrací, stipendií, elektronického indexu, závěrečných prací nebo například promocí.
Celkově je centrální systém tvořen více než 500 moduly a zcela či částečně jej využívá více než 25.000 uživatelů na všech fakultách a součástech VUT.
Serverová infrastruktura je nezbytná pro chod všech našich služeb. Staráme se o její rozvoj a bezpečnost. Pro chod centrálního informačního systému a dalších systémů spravujeme více než 500 fyzických a virtualizovaných serverů v serverovnách umístěných ve 3 lokalitách.
Spravujeme datové sály, servery, disková pole i virtualizační infrastrukturu a další technické vybavení včetně operačních systémů serverů.
Naše infrastruktura zajišťuje chod více než 80.000 emailových schránek.
Pečujeme o rozsáhlou telefonní infrastrukturu a pobočkovou ústřednu v téměř dvou desítkách lokalit, napříč celým VUT, čítající několik tisíc koncových zařízení, jako jsou analogové, digitální a VoIP telefonní přístroje a komunikátory.
Dále zajišťujeme zálohovanou konektivitu do veřejné telefonní sítě, aby byla zajištěna nepřetržitá dostupnost veřejných telefonních služeb.
Staráme se o páteřní počítačovou síť, kterou tvoří více než 60.000 m optických tras po celém Brně. Propojuje všechny areály a budovy VUT a je připojena do sítě CESNET a skrze ní do internetu.
Provozujeme také studentskou počítačovou síť KolejNet se spolehlivostí 99,9%.
Zajišťujeme propojení s okolními sítěmi a provozujeme oddělené technologické sítě VUT pro propojení jednotlivých lokalit telefonní ústředny.
Poskytujeme podporu uživatelům námi spravovaných systémů ať už prostřednictvím požadavkového systému nebo například školení či webinářů.
Podpora se týká zejména celoškolských systémů jako jsou SAP, Cloudové služby či Elearning. Podpora dalších částí informačního systému je ve většině poskytována integrátory jednotlivých součástí.
CIS