Publication detail

MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU

LUHAN, J.

Original Title

MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Tento článek se zabývá trendy v oblasti elektronického obchodu a jeho strategickým řízením s ohledem na využití v rámci mezinárodního obchodování. První část pojednává o úloze elektronického obchodu v rámci mezinárodních vztahů. V další části jsou pak nastíněny budoucí trendy v této oblasti a poslední kapitola je věnována strategickému řízení elektronického obchodu.

Key words in English

E- commerce, International business, strategic management

Authors

LUHAN, J.

Released

19. 10. 2005

Publisher

VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

Location

Brno

ISBN

80-214-3063-X

Book

Proexportní politika

Pages from

83

Pages to

87

Pages count

5

BibTex

@inproceedings{BUT20159,
  author="Jan {Luhan}",
  title="MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU",
  booktitle="Proexportní politika",
  year="2005",
  pages="83--87",
  publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="80-214-3063-X"
}