Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
LUHAN, J.
Original Title
MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Tento článek se zabývá trendy v oblasti elektronického obchodu a jeho strategickým řízením s ohledem na využití v rámci mezinárodního obchodování. První část pojednává o úloze elektronického obchodu v rámci mezinárodních vztahů. V další části jsou pak nastíněny budoucí trendy v této oblasti a poslední kapitola je věnována strategickému řízení elektronického obchodu.
Key words in English
E- commerce, International business, strategic management
Authors
Released
19. 10. 2005
Publisher
VUT v Brně, Fakulta podnikatelská
Location
Brno
ISBN
80-214-3063-X
Book
Proexportní politika
Pages from
83
Pages to
87
Pages count
5
BibTex
@inproceedings{BUT20159, author="Jan {Luhan}", title="MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU", booktitle="Proexportní politika", year="2005", pages="83--87", publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="80-214-3063-X" }