Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
„Potřebovali bychom trochu pomoct s rozvojem značky. Logo a název už máme, ale nefunguje nám to…“ Takto začíná rozhovor s drtivou většinou firem a podnikatelů, kteří z nějakého důvodu dospěly k přesvědčení, že značka je to, co potřebují. Stejně tak je to i s lidmi, kteří mají nápad teprve v počátku, ale už věnovali spoustu času tvorbě loga. V čem je vlastně problém? Proč není tak snadné logo kdykoli změnit? A co dělat v případě, že logo je sice fajn, ale „značka“ nefunguje?
Při rozvoji značky se potřebujeme posunout ke trochu odlišnému způsobu uvažování. Proč značku vlastně potřebujete? Jaký problém to má vyřešit? Co od značky očekáváte? Jak vypadá trh, na kterém se pohybujete z pohledu rozvoje značek? Na čem chcete značku postavit? Pro koho značku budujete? Co a proč vaše firma dělá? Správný přístup k rozvoji značky začíná dobře položenými otázkami a nalezením možných správných odpovědí.
Rozvoj značky také není otázka jednoho projektu. Pokud s ní chceme smysluplně pracovat, tak to musí být „jen“ další každodenní součást fungování firmy a součást její strategie. Ať už je to strategie formálně sepsaná, nebo ukrytá v hlavě nositele. Také proto je vhodné o značce uvažovat vlastně už od počátků rozvoje nápadu nebo podnikání. Vůbec ne proto, že bychom okamžitě potřebovali logo, ale proto, že přístupy rozvoje značky pomáhají ohodnotit životaschopnost nápadu z trochu jiného pohledu než třeba podnikatelský plán.
Naučíte se:
Během sedmihodinového workshopu se seznámíte s praktickým a pochopitelným pojetím značky. Vyzkoušíte si práci se základními nástroji hodnocení a rozvoje značky. Budeme pracovat s příklady existujících značek, úspěšných i neúspěšných projektů rozvoje značky. Můžete si vtvořit základ rámce rozvoje vlastní značky.
Na workshop můžete přijít už s vlastní myšlenou rozvoje značky a týmem. Můžete přijít s vlastním projektem a zjistit, co by vám přístupy rozvoje značky mohly přinést a jak mohou být užitečné. Můžete přijít i bez týmu jen s tím, že se o tématu značky chcete něco dozvědět. Vlastně jedinou zásadní podmínkou pro účast je právě to, že o tématu rozvoje značky prostě chcete něco vědět.
Workshop neprobíhá jako dlouhá přednáška s desítkami slajdů, ale je založen na společné práci, diskusi a prezentacích. Workshop je rozdělen do několika bloků.
Workshopy jsou určené všem studentům a zaměstnancům VUT v Brně.Kapacita každého workshopu je 30 lidí.Workshopy budou probíhat 29. 11. 2024, od 9.00 - 16. 00 hodin v prostorách Inprofo LAB (FP VUT).Na workshop je třeba se registrovat prostřednictvím registračního formuláře.Workshopy vedou Robert Zich a Jana Andrýsková
Odpovědnost: Ing. Michaela Indruchová