Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.01.2015 — 31.12.2015
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2015-01-01 - 2016-12-31)
On the project
Cílem projektu je prokázat, či vyvrátit spojitost některých vad železničního svršku s přebytkem převýšení. S tím souvisí též hodnocení různých sestav železničního svršku z hlediska odolávání vlivům přebytku převýšení. Součástí projektu bude analýza nejčastějších příčin vzniku přebytku převýšení a hlavně možností jeho eliminace.
Mark
FAST-J-15-2860
Default language
Czech
People responsible
Plášek Otto, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcherSvoboda Richard, Ing., Ph.D. - fellow researcherValehrach Jan, Ing., Ph.D. - fellow researcherŠmíd Jaroslav, Ing. - principal person responsible
Units
Institute of Railway Structures and Constructions- internal (2015-01-01 - 2015-12-31)Faculty of Civil Engineering- beneficiary (2015-01-01 - 2015-12-31)
Results
VALEHRACH, J.; ŠMÍD, J. Monitoring of Track Sections with Long-pitch Corrugation. In Interoperability of Railway Transport - IRICoN 2016. Prague: Czech Technical University in Prague, 2016. p. 33-34. ISBN: 978-80-01-05939-5.Detail
VALEHRACH, J.; SVOBODA, R.; HUBÁČKOVÁ, D. Liniové stavby jako krajinotvorný prvek. https://orcid.org/0000-0002-1760-4949. Brno: Vysoké učení technické v Brně, 2023. s. 126-135. ISBN: https://orcid.org/00.Detail
VALEHRACH, J.; ŠMÍD, J. Monitoring of Track Sections with Long-pitch Corrugation. Acta Polytechnica CTU Proceedings, 2016, vol. 5, no. 1, p. 63-68. ISSN: 2336-5382.Detail