Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Project detail
Duration: 01.03.2017 — 28.02.2018
Funding resources
Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT
- whole funder (2017-01-01 - 2018-12-31)
On the project
Podstata projektu spočívá v ověření použití lineárních časově frekvenčních transformací k analýze nestacionárních dějů probíhajících v železničním svršku. Zahrnuje teoretický rozbor vybrané skupiny lineárních časově frekvenčních postupů, porovnání a výběr vhodné transformace pro analýzu dynamických vlastností kolejového svršku a návrh algoritmu výpočtu včetně softwarového řešení. Navržený algoritmus a programové vybavení bude ověřeno na modelových signálech a optimalizováno při měření in-labo a in-situ.
Mark
FAST-S-17-4576
Default language
Czech
People responsible
Nohál Viktor, Ing., Ph.D. - fellow researcherVukušičová Daniela, Ing. - fellow researcherSmutný Jaroslav, prof. Ing., Dr. - principal person responsible
Units
Institute of Railway Structures and Constructions- (2017-01-01 - 2017-12-31)Faculty of Civil Engineering- (2017-01-01 - 2017-12-31)
Results
SMUTNÝ, J.; PAZDERA, L.; NOHÁL, V.; VUKUŠIČOVÁ, D. THE EFFECTS OF RAIL RAIL CORRUGATIONS ON NOISE AND VIBRATION. Akustika, 2017, vol. 28, no. 2, p. 79-89. ISSN: 1801-9064.Detail
SMUTNÝ, J.; VUKUŠIČOVÁ, D.; NOHÁL, V.; SEELMANN, H. Vibration analysis by the Gabor transform method. Communications, 2017, vol. 19, no. 4, p. 24-29. ISSN: 1335-4205.Detail
SMUTNÝ, J.; TOMANDL, V.; PAZDERA, L.; VUKUŠIČOVÁ, D. Akustická analýza kolejových absorbérů na pevné jízdní dráze. Vědeckotechnický sborník Českých drah, 2017, roč. 2017, č. 44, s. 1-15. ISSN: 1214-9047.Detail