Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
HAVÍŘ, D.
Original Title
Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
English Title
Specific business success factors - customer experience, value creation and born globals
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.
English abstract
The purpose of this article is to analyze and verify the interdependence of the three potential success factors of companies to that are: customer experience, value creation and born globals.
Keywords
zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty, born globals, faktor úspěchu
Key words in English
customer experience, value creation, born globals, success factor
Authors
Released
8. 12. 2017
Publisher
Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5598-6
Book
Workshop specifického výzkumu 2017
Pages from
4
Pages to
16
Pages count
13
URL
http://hdl.handle.net/11012/70335
BibTex
@inproceedings{BUT145320, author="David {Havíř}", title="Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2017", year="2017", pages="4--16", publisher="Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5598-6", url="http://hdl.handle.net/11012/70335" }