Publication detail

Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti

HAVÍŘ, D.

Original Title

Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti

English Title

Approaches of companies to the collection of customer experience data

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Cílem tohoto článku je analyzovat formu dotazování několika firem, které u svých zákazníků provádějí sběr dat v oblasti zákaznické zkušenosti.

English abstract

The aim of this article is to analyze the form of data collection of several companies that collect data in the field of customer experience.

Keywords

zákaznická zkušenost, praxe, dotazník, marketing, sběr dat

Key words in English

customer experience, practice, questionnaire, marketing, data collection

Authors

HAVÍŘ, D.

Released

6. 12. 2019

Publisher

Faculty of Business and Management, Brno University of Economy

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5835-2

Book

Workshop specifického výzkumu 2019

Pages from

70

Pages to

82

Pages count

12

BibTex

@inproceedings{BUT160921,
  author="David {Havíř}",
  title="Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019",
  year="2019",
  pages="70--82",
  publisher="Faculty of Business and Management, Brno University of Economy",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5835-2"
}