Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
HAVÍŘ, D.
Original Title
Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti
English Title
Approaches of companies to the collection of customer experience data
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Cílem tohoto článku je analyzovat formu dotazování několika firem, které u svých zákazníků provádějí sběr dat v oblasti zákaznické zkušenosti.
English abstract
The aim of this article is to analyze the form of data collection of several companies that collect data in the field of customer experience.
Keywords
zákaznická zkušenost, praxe, dotazník, marketing, sběr dat
Key words in English
customer experience, practice, questionnaire, marketing, data collection
Authors
Released
6. 12. 2019
Publisher
Faculty of Business and Management, Brno University of Economy
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5835-2
Book
Workshop specifického výzkumu 2019
Pages from
70
Pages to
82
Pages count
12
BibTex
@inproceedings{BUT160921, author="David {Havíř}", title="Přístupy společností ke sběru dat týkajících se zákaznické zkušenosti", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019", year="2019", pages="70--82", publisher="Faculty of Business and Management, Brno University of Economy", address="Brno", isbn="978-80-214-5835-2" }