Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
LUŇÁČKOVÁ, M.
Original Title
Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty
English Title
Social media and its impact on businesses
Type
article in a collection out of WoS and Scopus
Language
Czech
Original Abstract
Článek se věnuje kritické literární rešerši z oblasti sociálních médií. Cílem článku je zpamování současného stavu - vymezení základních kanálů sociálních médií se zaměřením na sociální sítě, popis elektronického Word-Of-Mouth, hyperinformovaného zákazníka a příležitosti pro management.
English abstract
The article deals with critical literary research in the field of online marketing. The aim of the article is mapping the current situation - the basic types of social media with focus on social networking sites, description of electronic Word-of-Mouth, hyper-informed customer and opportunity for engagement.
Keywords
sociální média; sociální sítě; eWOM; marketing na sociálních médiích
Key words in English
social media; social networking sites; eWOM; social media marketing
Authors
Released
30. 1. 2020
Publisher
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5835-2
Book
Workshop specifického výzkumu 2019
Pages from
154
Pages to
162
Pages count
266
BibTex
@inproceedings{BUT162434, author="Michaela {Oulehla}", title="Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2019", year="2020", pages="154--162", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5835-2" }