Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
HAVÍŘ, D.
Original Title
Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)
English Title
Research of customer experience in the areas of B2C and B2B: Use of partial least squares structure equation modelling (PLS-SEM)
Type
article in a collection out of WoS and Scopus
Language
Czech
Original Abstract
Cílem tohoto článku je stanovit úroveň současného poznání v oblasti marketingového výzkumu týkajícího se zákaznické zkušenosti v kontextech B2C a B2B, a shrnout zde postoj k využití metody PLS-SEM.
English abstract
The aim of this paper is to determiny the current knowledge in the field of customer experience related marketing research in the context of B2C and B2B, and summarize the position to use of the PLS-SEM method.
Keywords
zákaznická zkušenost; B2C; B2B; PLS-SEM; rešerše
Key words in English
customer experience; B2C; B2B; PLS-SEM; review
Authors
Released
11. 12. 2020
Publisher
Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5933-5
Book
Workshop specifického výzkumu 2020
Pages from
41
Pages to
59
Pages count
19
BibTex
@inproceedings{BUT166060, author="David {Havíř}", title="Výzkum zákazniké zkuženosti v oblastech B2C a B2B: Využití modelování strukturálními rovnicemi pomocí metody nejmenších čtverců (PLS-SEM)", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="41--59", publisher="Vysoké učení techické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5933-5" }