Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MACHALA, J.
Original Title
Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru
English Title
Key aspects in customer experience management in the B2B sector
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Tento článek se zabývá klíčovými aspekty při řízení zákaznické zkušenosti v sektoru B2B a porovnává některé přístupy z oblasti B2B a oblasti B2B.
English abstract
This article addresses key aspects of customer experience management in the B2B sector and compares some B2B and B2B approaches.
Keywords
zákaznická zkušenost, zákaznická cesta, B2B sektor, strategický marketing
Key words in English
customer experience, customer journey, B2B sector, strategic marketing
Authors
Released
11. 12. 2020
ISBN
978-80-214-5933-5
Book
Workshop specifického výzkumu 2020
Pages from
128
Pages to
132
Pages count
5
BibTex
@inproceedings{BUT169075, author="Jan {Machala}", title="Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="128--132", isbn="978-80-214-5933-5" }