Publication detail

Specifika marketingových strategií technologických startupů

MANDEL, M.

Original Title

Specifika marketingových strategií technologických startupů

English Title

Specific of marketing strategies of technological startup

Type

article in a collection out of WoS and Scopus

Language

Slovak

Original Abstract

Článok sa zaoberá aktuálnou témou technologických startupov a ich marketingovej stratégie. Cieľom je priniesť tému do popredia a poukázať, že kľúčom k úspešnému naštartovaniu novej spoločnosti, je práve správna marketingová stratégia a prístup k nej

English abstract

Deals with the current topic of technology startups and their marketing strategy. The aim is to bring the topic to the forefront and point out that the key to a successful start-up of a new company is just the right marketing strategy and approach to it.

Keywords

Marketingová stratégia, Technologický Startup, Digitálny Marketing, Spin-off, Branding

Key words in English

Marketing strategy, Technological Startup, Digital Marketing, Spin-off, Branding

Authors

MANDEL, M.

Released

11. 12. 2020

Publisher

Vysoké učení technické v Brně

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5933-5

Book

Workshop specifického výzkumu 2020

Pages from

133

Pages to

140

Pages count

7

URL

BibTex

@inproceedings{BUT170181,
  author="Miroslav {Mandel}",
  title="Specifika marketingových strategií technologických startupů",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="133--140",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5933-5",
  url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf"
}