Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MANDEL, M.
Original Title
Specifika marketingových strategií technologických startupů
English Title
Specific of marketing strategies of technological startup
Type
article in a collection out of WoS and Scopus
Language
Slovak
Original Abstract
Článok sa zaoberá aktuálnou témou technologických startupov a ich marketingovej stratégie. Cieľom je priniesť tému do popredia a poukázať, že kľúčom k úspešnému naštartovaniu novej spoločnosti, je práve správna marketingová stratégia a prístup k nej
English abstract
Deals with the current topic of technology startups and their marketing strategy. The aim is to bring the topic to the forefront and point out that the key to a successful start-up of a new company is just the right marketing strategy and approach to it.
Keywords
Marketingová stratégia, Technologický Startup, Digitálny Marketing, Spin-off, Branding
Key words in English
Marketing strategy, Technological Startup, Digital Marketing, Spin-off, Branding
Authors
Released
11. 12. 2020
Publisher
Vysoké učení technické v Brně
Location
Brno
ISBN
978-80-214-5933-5
Book
Workshop specifického výzkumu 2020
Pages from
133
Pages to
140
Pages count
7
URL
https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf
BibTex
@inproceedings{BUT170181, author="Miroslav {Mandel}", title="Specifika marketingových strategií technologických startupů", booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020", year="2020", pages="133--140", publisher="Vysoké učení technické v Brně", address="Brno", isbn="978-80-214-5933-5", url="https://www.konference.fbm.vutbr.cz/workshop/useruploads/files/sbornik/sbornik_workshopu_2020.pdf" }