Publication detail

Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.

Lukášová, R. a kol.

Original Title

Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.

English Title

Corporate culture of Czech manufacturing firms: perception of selected aspects of internal and external envinronment.

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Příspěvek prezentuje vybranou část výsledků empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu „Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem“ institucionálního výzkumného záměru J 22/98 265 100018 „Výzkum strategického řízení v českých firmách“. Prezentovány jsou typické způsoby vnímání managementu českých výrobních firem ve vztahu k vybraným aspektům vnitřního a vnějšího prostředí firmy.

English abstract

The contribution presente a part of the results of the empirical research into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech firms, included in the institutional research project MSM 265100018.

Key words in English

corporate culture, perception of value, manufacturing firms

Authors

Lukášová, R. a kol.

RIV year

2004

Released

21. 10. 2004

Publisher

Brno University of Technology, Business and Management Faculty

Location

Brno

ISBN

80-214-2753-1

Book

New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship

Pages from

1

Pages to

10

Pages count

10

BibTex

@inproceedings{BUT17839,
  author="Růžena {Lukášová}",
  title="Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.",
  booktitle="New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship",
  year="2004",
  pages="10",
  publisher="Brno University of Technology, Business and Management Faculty",
  address="Brno",
  isbn="80-214-2753-1"
}