Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
Lukášová, R. a kol.
Original Title
Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.
English Title
Corporate culture of Czech manufacturing firms: perception of selected aspects of internal and external envinronment.
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek prezentuje vybranou část výsledků empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu „Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem“ institucionálního výzkumného záměru J 22/98 265 100018 „Výzkum strategického řízení v českých firmách“. Prezentovány jsou typické způsoby vnímání managementu českých výrobních firem ve vztahu k vybraným aspektům vnitřního a vnějšího prostředí firmy.
English abstract
The contribution presente a part of the results of the empirical research into the role of corporate culture in relation to strategic management of Czech firms, included in the institutional research project MSM 265100018.
Key words in English
corporate culture, perception of value, manufacturing firms
Authors
RIV year
2004
Released
21. 10. 2004
Publisher
Brno University of Technology, Business and Management Faculty
Location
Brno
ISBN
80-214-2753-1
Book
New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship
Pages from
1
Pages to
10
Pages count
BibTex
@inproceedings{BUT17839, author="Růžena {Lukášová}", title="Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.", booktitle="New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship", year="2004", pages="10", publisher="Brno University of Technology, Business and Management Faculty", address="Brno", isbn="80-214-2753-1" }