Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
CHALUPSKÝ, V.
Original Title
Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání
English Title
New trends in marketing and its impact on the process of quality development of education
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
V rámci řešení projektu Evropského sociálního fondu "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284) probíhá rozsáhlý výzkum, zaměřený na zkušenosti s uplatňováním moderních forem výuky na našich a zahraničních univerzitách. Cílem tohoto projektu je posoudit trendy v oblasti podnikového managementu a v souladu s těmito trendy inovovat vybrané předměty z jednoho z našich studijních programů a navrhnout nové tak, aby tyto po obsahové stránce, ale i po stránce forem výuky, přispívaly ke zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci studia. Prezentovaný příspěvek je jedním z výstupů tohoto projektu.
English abstract
The paper concentrates on a discussion of new trends in marketing education at master courses at BUT. The role of simulation is stressed, positive outcomes as well as weaknesses of this form of education are discussed
Keywords
trendy v marketingu, kvalita výuky, využití simulačních metod ve výuce
Key words in English
new trends in marketing, quality of teaching and learning, use of simulation in teaching/learning process
Authors
Released
22. 2. 2007
Publisher
Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích
Location
Tábor
ISBN
978-80-7040-968-8
Book
Nové trendy v marketingu
Edition
EF JČU
Edition number
1
Pages from
38
Pages to
48
Pages count
10
BibTex
@inproceedings{BUT25729, author="Vladimír {Chalupský}", title="Nové trendy v marketingu a jejich odraz v procesu zkvalitnění vzdělávání", booktitle="Nové trendy v marketingu", year="2007", series="EF JČU", number="1", pages="38--48", publisher="Jihočeská univerzita v Č. Budějovicích", address="Tábor", isbn="978-80-7040-968-8" }