Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MILICHOVSKÝ, F.
Original Title
Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu
English Title
Marketing efficiency in strategic marketing context
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Strategický marketing je potreba chápat jako nastroj, s jehož pomoci jsou vytváreny veškeré budoucí plány, které se týkají odbytu produktu. Je nedílnou soucástí strategického rízení podniku, které napomáhá upevnovat vlastní postavení na trhu. Z duvodu soucasného trendu tvorby efektivních organizaci je nezbytné overovat návratnost vynaložených prostredku a zjištovat mimo jiné efektivitu techto prostredku, které byly vloženy do marketingu organizace.
English abstract
Strategic marketing can be understood as a tool, which can help create almost all future plans connected to sales. Strategic marketing is included in strategic management which helps to improve own market share. However, trend of creation effectiveness companies is increasing and there are necessary to check returns of finance and search for efficiency of these funds which were input into marketing.
Keywords
Marketingová efektivnost, strategický marketing, výkonnost, strategie
Key words in English
Marketing efficiency, strategy marketing, performance, strategy
Authors
RIV year
2010
Released
14. 12. 2010
Location
Brno
ISBN
978-80-214-4194-1
Book
International workshop for PhD students
Pages from
1
Pages to
6
Pages count
BibTex
@inproceedings{BUT36088, author="František {Milichovský}", title="Marketingová efektivnost v kontextu strategického marketingu", booktitle="International workshop for PhD students", year="2010", pages="1--6", address="Brno", isbn="978-80-214-4194-1" }