Publication detail

VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Original Title

VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU

English Title

The importance of customer services in industry

Type

journal article - other

Language

Czech

Original Abstract

Doprovodné služby přispívají ke zvýšení hodnoty samotného produktu, neboť zákazníkům usnadňují používání výrobků. V případě volby zákazníka, zda si koupit produkt s doprovodnými službami či bez doprovodných služeb, rozhodne se tento ve většině případů pořídit si takový produkt, který doprovodné služby zahrnuje. Doprovodné služby tak mají nejen pozitivní vliv na zvyšování spokojenosti zákazníků se samotným produktem, ale také na zvýšení spokojenosti prodejců, neboť produkty s doprovodnými službami jsou zákazníky preferovány více než konkurenční produkty bez doprovodných služeb. Navíc zákazníci jsou často za konzumaci doprovodných služeb ochotni zaplatit více než činí celkové náklady vynaložené na realizaci doprovodných služeb. Prodejcům se tak díky tomu zvyšují marže.

English abstract

Customer services help to increace the value of the product. They enable to use product more simply to customers. Customers choose their new products also according to the supply of customer services provided to it.

Keywords

doprovodné služby, marketing, průmyslový podnik

Key words in English

customer services, marketing, industrial company

Authors

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

RIV year

2009

Released

1. 1. 2009

Publisher

MM Publishing, s.r.o.

Location

Praha

ISBN

1212-2572

Periodical

MM Průmyslové spektrum

Year of study

5

Number

1-2

State

Czech Republic

Pages from

48

Pages to

49

Pages count

2

BibTex

@article{BUT47672,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU",
  journal="MM Průmyslové spektrum",
  year="2009",
  volume="5",
  number="1-2",
  pages="48--49",
  issn="1212-2572"
}