Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Original Title
VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU
English Title
The importance of customer services in industry
Type
journal article - other
Language
Czech
Original Abstract
Doprovodné služby přispívají ke zvýšení hodnoty samotného produktu, neboť zákazníkům usnadňují používání výrobků. V případě volby zákazníka, zda si koupit produkt s doprovodnými službami či bez doprovodných služeb, rozhodne se tento ve většině případů pořídit si takový produkt, který doprovodné služby zahrnuje. Doprovodné služby tak mají nejen pozitivní vliv na zvyšování spokojenosti zákazníků se samotným produktem, ale také na zvýšení spokojenosti prodejců, neboť produkty s doprovodnými službami jsou zákazníky preferovány více než konkurenční produkty bez doprovodných služeb. Navíc zákazníci jsou často za konzumaci doprovodných služeb ochotni zaplatit více než činí celkové náklady vynaložené na realizaci doprovodných služeb. Prodejcům se tak díky tomu zvyšují marže.
English abstract
Customer services help to increace the value of the product. They enable to use product more simply to customers. Customers choose their new products also according to the supply of customer services provided to it.
Keywords
doprovodné služby, marketing, průmyslový podnik
Key words in English
customer services, marketing, industrial company
Authors
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
RIV year
2009
Released
1. 1. 2009
Publisher
MM Publishing, s.r.o.
Location
Praha
ISBN
1212-2572
Periodical
MM Průmyslové spektrum
Year of study
5
Number
1-2
State
Czech Republic
Pages from
48
Pages to
49
Pages count
2
BibTex
@article{BUT47672, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU", journal="MM Průmyslové spektrum", year="2009", volume="5", number="1-2", pages="48--49", issn="1212-2572" }