Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Original Title
Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu
English Title
Making the strategy of customer services in industry
Type
journal article - other
Language
Czech
Original Abstract
Článek se zabývá popsáním postupů při vytváření podnikové strategie v oblasti doprovodných služeb u průmyslových podniků.
English abstract
The paper is focus on description of proceedings by making company strategy in the field of cusotmer services by industrial companies.
Keywords
doprovodné služby, marketing, průmyslový podnik, strategie
Key words in English
customer services, marketing, industrial company, strategy
Authors
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
RIV year
2009
Released
1. 3. 2009
Publisher
MM Publishing, s.r.o.
Location
Praha
ISBN
1212-2572
Periodical
MM Průmyslové spektrum
Year of study
5
Number
3
State
Czech Republic
Pages from
48
Pages to
49
Pages count
2
BibTex
@article{BUT47673, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu", journal="MM Průmyslové spektrum", year="2009", volume="5", number="3", pages="48--49", issn="1212-2572" }