Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L.
Original Title
Základy marketingu
English Title
Fundamentals of Marketing
Type
course reader
Language
Czech
Original Abstract
Studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Základy marketingu. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně uvedení základních informací k probíraným oblastem. Studijní materiál umožňuje snadnou orientaci v dané problematice svým členěním na kapitoly a podkapitoly, které se věnují požadovaným oblastem. Součástí kapitol je přehled o obsahu požadovaných znalostí, včetně příslušných otázek k procvičení problematiky, klíčových pojmů k zapamatování, stručného shrnutí, povinné a popřípadě doporučené literatury. Jednotlivá marketingová témata budou na přednáškách dále rozšířeny, doplněny o příklady a konkrétní případové studie.
English abstract
Keywords
marketing, marketingový mix, komunikační mix, segmentace
Key words in English
marketing, marketing mix, communication mix, market segmentation
Authors
Released
27. 2. 2009
Publisher
Akademické nakladatelství CERM
Location
Brno
ISBN
978-80-214-3838-5
Book
Zákklady marketingu
Edition
Učební texty VŠ
Edition number
1
Pages count
123
BibTex
@misc{BUT59730, author="Lucie {Kaňovská}", title="Základy marketingu", booktitle="Zákklady marketingu", year="2009", series="Učební texty VŠ", edition="1", pages="123", publisher="Akademické nakladatelství CERM", address="Brno", isbn="978-80-214-3838-5", note="course reader" }