Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
CHLEBOVSKÝ, V.
Original Title
CRM - Řízení vztahů se zákazníky
English Title
CRM - Customer Relationship Management
Type
book
Language
Czech
Original Abstract
Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM. Kniha je zaměřena na zmapování aktuálního stavu v oboru. Na jeho základě pak na vytvoření metodiky pro úspěšnou implementaci moderních koncepcí řízení vztahů se zákazníky především v B-2-B prostředí.
English abstract
How to successfuly create, implement and maintain modern CRM concept. The book is focused on the mapping of the actual status of the CRM branch and based on that the successful CRM implementation methodology is presented with primary focus on the B-2-B environment.
Keywords
CRM; řízení vztahů se zákazníky; marketing; B-2-B; měření úrovně CRM
Key words in English
CRM; Customer Relationship Management; Marketing; B-2-B; CRM Measurement
Authors
RIV year
2005
Released
1. 2. 2005
Publisher
Computer Press
Location
Brno
ISBN
80-251-0798-1
Edition
Business books
Edition number
1
Pages count
190
BibTex
@book{BUT62004, author="Vít {Chlebovský}", title="CRM - Řízení vztahů se zákazníky", year="2005", publisher="Computer Press", address="Brno", series="Business books", edition="1", pages="190", isbn="80-251-0798-1" }