Publication detail

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

CHLEBOVSKÝ, V.

Original Title

CRM - Řízení vztahů se zákazníky

English Title

CRM - Customer Relationship Management

Type

book

Language

Czech

Original Abstract

Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM. Kniha je zaměřena na zmapování aktuálního stavu v oboru. Na jeho základě pak na vytvoření metodiky pro úspěšnou implementaci moderních koncepcí řízení vztahů se zákazníky především v B-2-B prostředí.

English abstract

How to successfuly create, implement and maintain modern CRM concept. The book is focused on the mapping of the actual status of the CRM branch and based on that the successful CRM implementation methodology is presented with primary focus on the B-2-B environment.

Keywords

CRM; řízení vztahů se zákazníky; marketing; B-2-B; měření úrovně CRM

Key words in English

CRM; Customer Relationship Management; Marketing; B-2-B; CRM Measurement

Authors

CHLEBOVSKÝ, V.

RIV year

2005

Released

1. 2. 2005

Publisher

Computer Press

Location

Brno

ISBN

80-251-0798-1

Edition

Business books

Edition number

1

Pages count

190

BibTex

@book{BUT62004,
  author="Vít {Chlebovský}",
  title="CRM - Řízení vztahů se zákazníky",
  year="2005",
  publisher="Computer Press",
  address="Brno",
  series="Business books",
  edition="1",
  pages="190",
  isbn="80-251-0798-1"
}