Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MILICHOVSKÝ, F.
Original Title
Měření výkonnosti při použití Benchmarkingu
English Title
Measurement of performance using benchmarking
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek se zabývá marketingovou výkonností a výkonností podniku. S touto problemati-kou je v příspěvku podrobněji rozebrána metodika benchmarking;, jež je použitelná jako nástroj ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
English abstract
The paper deals with marketing performance and business performance. With this issue is analyzed in detail in the contribution of benchmarking methodology that is applicable as a tool to increase business competitiveness.
Keywords
Marketingová výkonnost, referenční prvky, benchmarking
Key words in English
Marketing performance, reference elements, benchmarking
Authors
Released
4. 12. 2009
Location
Brno
ISBN
978-80-214-3980-1
Book
International workshop for PhD students 2009
Pages from
1
Pages to
6
Pages count
5
BibTex
@inproceedings{BUT66076, author="František {Milichovský}", title="Měření výkonnosti při použití Benchmarkingu", booktitle="International workshop for PhD students 2009", year="2009", pages="1--6", address="Brno", isbn="978-80-214-3980-1" }