Publication detail

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

MUCHA, M. MRÁČEK, P.

Original Title

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

English Title

Knowledge Management in Advergaming for Destination Marketing

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.

English abstract

The article is involved in the knowledge management with the advargaming application for the destination marketing support. The advergaming can be considered as a progressive approach for the strengthening of the destination competitiveness, with concurrent application of the knowledge management principles and methods. This link strengthens the destination competitive advantage.

Keywords

Znalosti, znalostní management, advergaming, destinační marketing

Key words in English

Knowledge, Knowledge Management, Advergaming, Destination Marketing

Authors

MUCHA, M.; MRÁČEK, P.

RIV year

2011

Released

11. 12. 2011

Publisher

FMK UCM v Trnave

Location

Trnava

ISBN

978-80-8105-333-7

Book

Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

Pages from

116

Pages to

126

Pages count

268

BibTex

@inproceedings{BUT75430,
  author="Martin {Mucha} and Pavel {Mráček}",
  title="Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace",
  booktitle="Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu",
  year="2011",
  pages="116--126",
  publisher="FMK UCM v Trnave",
  address="Trnava",
  isbn="978-80-8105-333-7"
}