Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MRÁČEK, P. MUCHA, M.
Original Title
ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí
English Title
ADVERGAMING: possibility of rising knowledges
Type
journal article - other
Language
Czech
Original Abstract
Článek se zabývá problematikou využívání znalostí v advergamingu jako zdroje možné konkurenční výhody. Toky znalostí a jejich využití v této formě marketingové komunikace jsou podchyceny v schematickém znázornění.
English abstract
The article is involved in the issue of the utilization of knowledge in the advergaming as the source of possible competitive advantage. The flows of knowledge and their application in this form of the marketing communication are shown in the schematic picture.
Keywords
Advergaming, znalosti, konkurenceschopnost
Key words in English
Advergaming, Knowledge, Competitiveness
Authors
MRÁČEK, P.; MUCHA, M.
RIV year
2012
Released
20. 3. 2012
Publisher
ČMS
Location
Praha
ISBN
1211-5622
Periodical
Marketing a komunikace
Year of study
XXII
Number
1/2012
State
Czech Republic
Pages from
12
Pages to
13
Pages count
32
BibTex
@article{BUT90363, author="Pavel {Mráček} and Martin {Mucha}", title="ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí", journal="Marketing a komunikace", year="2012", volume="XXII", number="1/2012", pages="12--13", issn="1211-5622" }