Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L.
Original Title
Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu
English Title
Marketing strategy of companies in tourist trade
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
V článku jsem se snažila zdůraznit význam marketingu pro subjekty působící v cestovním ruchu, a to pro hotely a jiná ubytovací zařízení. V první části jsem se soustředila na možné formy propagace hotelů, které se mi jeví jako nejvhodnější. Druhá část článku je věnována stručnému přehledu několika dalších příležitostí rozvoje hotelů a trendů v současném hotelnictví. Závěrem je možné poznamenat, že hotely mohou se svými zákazníky komunikovat různými cestami. Mohou také hledat různorodé způsoby, jak být zákazníkům co nejblíže. Nakonec ale vždy záleží na jejich samotném rozhodnutí, jakou cestu hotely zvolí, aby se aktivně snažily působit na ovlivňování nákupního rozhodování zákazníka.
English abstract
The paper stresses the importance of marketing for companies working in tourist trade. I focused only on hotels and other accommodation facilities. The first part describes the possible forms of hotel promotion, which seem to me to be the most appropriate. The second part briefly shows other possible occasion of hotel development and some trends in hotel industry.
Keywords
Cestovní ruch - hotelnictví - marketingová strategie - propagace
Key words in English
Tourist trade - hotel industry - marketing strategy - promotion
Authors
Released
6. 2. 2007
Publisher
Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu
Location
Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny
ISBN
978-80-7041-824-6
Pages from
305
Pages to
309
Pages count
5
BibTex
@inproceedings{BUT22765, author="Lucie {Kaňovská}", title="Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu", year="2007", pages="305--309", publisher="Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu", address="Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny", isbn="978-80-7041-824-6" }