Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
DOSKOČIL, R. BOUŠKOVÁ, Š.
Original Title
Společenská odpovědnost firem v oblasti životního prostředí a optimalizace environmentálních nákladů.
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek je zaměřen na společenskou odpovědnost, jednak z hlediska státu, ale především z hlediska firem. Je zde popsán vztah stakeholderského přístupu ke společenské odpovědnosti firem. Pro konkrétní oblast jsme si vybrali oblast životního prostředí a nástin možného řešení optimalizace environmentálních nákladů v praxi
Keywords
Společenská odpovědnost, stakeholder, životní prostředí, optimalizace nákladů.
Authors
DOSKOČIL, R.; BOUŠKOVÁ, Š.
Released
30. 11. 2006
Publisher
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v trnave
Location
Trnava (SK)
ISBN
978-80-89220-55-7
Book
Nové trendy v marketingu pri uplatneni spoločenskej koncepcie marketingu
Pages from
264
Pages to
270
BibTex
@inproceedings{BUT22835, author="Radek {Doskočil} and Štěpánka {Boušková}", title="Společenská odpovědnost firem v oblasti životního prostředí a optimalizace environmentálních nákladů.", booktitle="Nové trendy v marketingu pri uplatneni spoločenskej koncepcie marketingu", year="2006", pages="264--270", publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v trnave", address="Trnava (SK)", isbn="978-80-89220-55-7" }