Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Original Title
Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?
English Title
What promotion forms to use for entry to foreign trade?
Type
journal article - other
Language
Czech
Original Abstract
Pro podniky, které chtějí vstoupit na nový trh, je důležité nabídnout zákazníkovi samozřejmě kvalitní produkt, ale také nutné zákazníky správně oslovit s cílem přesvědčit je o koupi. Každý podnikatelský subjekt má možnost vybrat si z celé palety forem propagace, přičemž není možné jednoznačně říci, která z forem je všeobecně nejúčinnější. V našem článku Vám chceme přiblížit jednotlivé formy propagace, které můžete ve svém podnikání využít. K jednotlivým formám propagace uvádíme i nejnovější trendy a příklady vhodného použití.
English abstract
For companies which want to entry to some new market, it is important to provide high-quality product to their companies. However it is very necessary to address customers properly to persuade them to buy the promoted product. Companies can use many promotional methods and techniques. Of course it is impossible to say which of them is the most effective one generally. The paper is focused on short characteristis of all main promotion methods and latest teends and examples of proper using.
Keywords
komunikační mix, podlinková a nadlinková reklama, direct mail, corporate identity
Key words in English
communication mix, ATL and BTL ads, direct mail, corporate identity
Authors
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
RIV year
2007
Released
1. 3. 2007
Publisher
MM Publishing, s.r.o.
Location
Praha
ISBN
1212-2572
Periodical
MM Průmyslové spektrum
Year of study
3
Number
State
Czech Republic
Pages from
88
Pages to
89
Pages count
2
BibTex
@article{BUT43434, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?", journal="MM Průmyslové spektrum", year="2007", volume="3", number="3", pages="88--89", issn="1212-2572" }