Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
KAŇOVSKÁ, L.
Original Title
Doprovodné služby a jejich význam pro prosperitu podniků
English Title
Customer services and their impact company prosperity
Type
dissertation
Language
Czech
Original Abstract
Práce je zaměřena na popis významu důležitosti doprovodných služeb a jejich vazeb na prosperitu průmyslových podniků. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na celkové seznámení s doprovodnými službami. Druhá část ukazuje důležitost poskytování služeb na prosperitu podniku. Byl prováděn výzkum u určité skupiny podniků a následná aplikace zjištěných informací.
English abstract
The dissertation work is focused on the description of the importance of customer services and their relations with company prosperity of manufacturing companies. The work is divided in two main chapters. The first one is focused on brief overview on customer services. The second one, explains the importance and benefits from providing customer services for company prosperity. I prepared also some research for one specific group of respondents (manufacturing companies) and the results were used for other discussion and proposals.
Keywords
doprovodné služby, marketing, výrobní podniky
Key words in English
Customer services, marketing, manufacturing companies
Authors
Released
24. 5. 2005
Publisher
Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně
Location
Brno
BibTex
@phdthesis{BUT66756, author="Lucie {Kaňovská}", title="Doprovodné služby a jejich význam pro prosperitu podniků", publisher="Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně", address="Brno", year="2005" }