Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
MUCHA, M. MRÁČEK, P.
Original Title
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
English Title
Knowledge Management in Advergaming for Destination Marketing
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
English abstract
The article is involved in the knowledge management with the advargaming application for the destination marketing support. The advergaming can be considered as a progressive approach for the strengthening of the destination competitiveness, with concurrent application of the knowledge management principles and methods. This link strengthens the destination competitive advantage.
Keywords
Znalosti, znalostní management, advergaming, destinační marketing
Key words in English
Knowledge, Knowledge Management, Advergaming, Destination Marketing
Authors
MUCHA, M.; MRÁČEK, P.
RIV year
2011
Released
11. 12. 2011
Publisher
FMK UCM v Trnave
Location
Trnava
ISBN
978-80-8105-333-7
Book
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
Pages from
116
Pages to
126
Pages count
268
BibTex
@inproceedings{BUT75430, author="Martin {Mucha} and Pavel {Mráček}", title="Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace", booktitle="Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu", year="2011", pages="116--126", publisher="FMK UCM v Trnave", address="Trnava", isbn="978-80-8105-333-7" }