Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Publication detail
ZINECKER, M.
Original Title
Marketing informací
English Title
Information Marketing
Type
conference paper
Language
Czech
Original Abstract
Článek zdůrazňuje roli informací v zahraničním obchodě a jeho cílem je podat přehled o aktivitách státu v oblasti poskytování informací českým exportérům. Neomezuje se však na pouhý popis systému, ale snaí se postihnout i základní trendy vývoje této části státní proexportní politiky, a to jak v rámci České republiky, tak i v rámci celosvětovém.
English abstract
This article is featuring the information role in the foreign trade and its aim to give overview about state´s activities in the sphere of information provision to Czech exporters. The article doesn´t stint on description of this system, but it studies basic trends of evolution of this part of export policy.
Key words in English
information, foreign trade, support of export
Authors
Released
1. 1. 2002
Publisher
Provozně ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická universita v Brně
Location
Brno
ISBN
80-7302-035-1
Book
Firma a konkurenční prostředí
Edition
5
Pages from
384-389
Pages count
389