Přístupnostní navigace
E-application
Search Search Close
Course detail
FP-SsmrKAcad. year: 2020/2021
Předmět je zaměřen na rozvoj strategického manažerského a marketingového myšlení a schopností a dovedností studentů v řízení rozvoje podnikání, jakož i na pochopení vazeb mezi rozhodnutími managementu v různýchoblastech podnikového řízení a realizovanou firemní strategií. Výuka v rámci cvičení proběhne formou manažerské simulace - využitím špičkové simulační hry The Global Market Place.1: Úvod, seznámení s obsahem a formou výuky a hodnocením předmětu. Tvorba týmů. Řešení problémů v týmu2-3: Marketingový průzkum – význam informací a metody jejich získávání a vyhodnocování. Interpretace výsledků marketingového průzkumu a způsoby jejich převedení do forrmulace strategických cílů firem.4-6: Návrh marketingové strategie, její realizace a upřesňování dle vývoje na trhu. Tvorba marketingové strategie - 4P - výrobkové, cenové, distribuční a komunikační strategie7-8: Finanční aspekty marketingových rozhodnutí – promítnutí rozhodnutí v oblasti firemní strategie do výsledků firmy9-10: Business plan – příprava a tvorba business plánu jako podkladu pro rozvoj podnikatelských aktivit podniku.11-12: Realizace firemní strategie a její kontrola13: Závěrečná prezentace výsledků firem, shrnutí
Language of instruction
Number of ECTS credits
Mode of study
Guarantor
Department
Learning outcomes of the course unit
Prerequisites
Co-requisites
Planned learning activities and teaching methods
Assesment methods and criteria linked to learning outcomes
Course curriculum
Work placements
Aims
Specification of controlled education, way of implementation and compensation for absences
Recommended optional programme components
Prerequisites and corequisites
Basic literature
Recommended reading
Elearning
Classification of course in study plans
Guided consultation in combined form of studies
Teacher / Lecturer
Syllabus