Course detail

Professional Experience 2

FP-KopxlPAcad. year: 2021/2022

Předmět je součástí zpracování bakalářské práce. Student při zpracování musí čerpat z dat z reálného prostředí, k čemu slouží praxe v reálných podmínkách podnikatelského subjektu.

Language of instruction

Czech

Number of ECTS credits

5

Mode of study

Not applicable.

Learning outcomes of the course unit

Schopnost využití teoretických poznatků v různých reálných prostředích, znalosti úpravy standardních modelů pro konkrétní využití, dovednost v tvorbě závěrečné práce.

Prerequisites

None.

Co-requisites

Not applicable.

Planned learning activities and teaching methods

Výuka probíhá formou konzultací s vedoucím závěrečné práce.

Assesment methods and criteria linked to learning outcomes

Podle úrovně zpracovaných částí bakalářské práce.

Course curriculum

Seznámení studentů s praktickými přístupy manažerského rozhodování v podnicích/organizacích se záměrem ověření teoretických znalostí a nabytí nových základních dovedností z oblasti ekonomicko-manažerského řízení.
Student má za úkol sestavit písemnou zprávu, která bude obsahovat organizační strukturu vybraného podniku/organizace. Popíše danou problematiku ekonomicko-manažerského řízení v podniku/organizaci. Zhodnotí slabé a silné stránky, možnosti a příležitosti a jejich vazby na výsledky podnikatelské činnosti a dosažení udržitelného rozvoje podniku/organizace. Předmět má za úkol prověřit teoretické znalosti z profilujících předmětů v praxi formou stáží v podnicích/organizacích.
Odbornou praxí získá student možnost realizovat teoretické znalosti v konkrétních zadáních v ekonomicko-manažerském řízení podniku/organizaci. Seznámit se s dílčími problémy, které se stanou podkladem pro řešení bakalářské práce.

Work placements

Not applicable.

Aims

Cílem předmětu je zpracování bakalářské práce.

Specification of controlled education, way of implementation and compensation for absences

Výuka není kontrolovaná..

Recommended optional programme components

Not applicable.

Prerequisites and corequisites

Not applicable.

Basic literature

EVANGELU, J. E. a F. van BOMMEL a O. JUŘIČKA. Efektivita vzdělávání: jak získat zpět vložené investice do rozvoje zaměstnanců. Ostrava: KEY Publishing, 2013. 135 s. ISBN 978-80-7418-197-9.
MUŽÍK, J. Profesní vzdělávání dospělých. Wolters Kluwer , 2012, 263 s. 1. Vyd. ISBN 978-80-7357-738-4.
NOVOTNÝ, Jiří a Pavel ŠAŠEK. Právní základy podnikání. I. díl, Právní úprava podnikání, závazkové vztahy, pracovní právo. Plzeň: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2017, ix, 206 stran. ISBN 978-80-261-0691-3. (CS)
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 332 s. : portréty, grafy, tab. ISBN 978-80-247-4520-6. (CS)

Recommended reading

SRPOVÁ, J., ŘEHOŘ, V. a kol. Základy podnikání. Teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. Praha Grada Publishing,2010. s. 432. ISBN 978-80-247-3339-5.
SZOTKOWSKÁ LACKOVÁ, Eva. Bakalářská a diplomová práce je hra, aneb, 10+5 tipů jak napsat závěrečnou práci rychle, efektivně a bez stresu. Písek: Genius Institut, 2019, 119 stran : barevné ilustrace ; 21 cm. ISBN 978-80-270-5293-6. (CS)

Elearning

Classification of course in study plans

  • Programme BAK-EP Bachelor's 3 year of study, summer semester, compulsory

Type of course unit

 

Internships

60 hod., optionally

Teacher / Lecturer

Syllabus

Osnova výuky vychází z osnovy závěrečné práce.

Elearning