Course detail

Team Practical Project - PCH

FCH-BC_TP_PCHAcad. year: 2023/2024

Not applicable.

Language of instruction

Czech

Number of ECTS credits

2

Mode of study

Not applicable.

Entry knowledge

Not applicable.

Rules for evaluation and completion of the course

Not applicable.

Aims

Not applicable.

Study aids

Not applicable.

Prerequisites and corequisites

Not applicable.

Basic literature

Not applicable.

Recommended reading

Not applicable.

Elearning

Classification of course in study plans

  • Programme BPCP_CHTPO Bachelor's

    specialization PCH , 3 year of study, winter semester, compulsory-optional

  • Programme BKCP_CHTPO Bachelor's

    specialization PCH , 3 year of study, winter semester, compulsory-optional

Type of course unit

 

Seminar

13 hod., compulsory

Teacher / Lecturer

Syllabus

1.týden: Úvod do výuky, projektové řízení, týmová práce. Rozdělení studentů do týmů (po 4-5 členech), výběr témat a supervizorů.
Témata - příklady:
1. Analýza změn obsahu fenolických látek v pivu a surovinách v průběhu technologického procesu.
2. Změny aromaticky aktivních látek v průběhu technologie výroby sýrů.
3. Charakterizace prebiotik v potravinářských produktech a formy jejich aplikace.
4. Konzervace ovoce a stanovení obsahu těžkých kovů ve skladovaném konzervovaném ovoci.
5. Téma z praxe: Příprava a charakterizace směsných ovocných šťáv s podílem vína.
6. Téma z praxe v návaznosti na exkurzi do firmy Delta pekárny, případně Mlýny Voženílek
7. Téma z praxe v návaznosti na exkurzi do firmy Čokoládovny Rohatec, případně cukrovat Kojetím

2.-9. týden:
1. Exkurze - společnost Delta pekárny (Brno); Mlýny Voženílek (výroba pekárenských výrobků; zpracování obilí a výroby mouky)
2. Exkurze - společnost Čokoládovny Rohatec, s.r.o; cukrovar Kojetín
3. Zpracování projektového zadání - teoretický i praktický blok; kontrolní dny v jednotlivých týmech.

10.-13. týden: Prezentace výsledků jednotlivých týmů (1 seminář = 3 týmy), diskuse, oponentura závěrečné zprávy.

10.-13. týden: Prezentace výsledků jednotlivých týmů (1 seminář = 3 týmy), diskuse, oponentura závěrečné zprávy.

Elearning