Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FaVU-3MUGA-LAk. rok: 2010/2011
4. Produkty muzea a galerie a jejich společenský dopada) akvizice b) expozice, výstavy c) jiná odborná a vědecká činnost (sbírkové katalogy, katalogy výstav, sborníky, časopisy, výzkumy, projekty, granty, mezinárodní spolupráce5. Marketing muzeí a galerií a) formy využití muzeí veřejností, aktuální trendy b) segmentace publika a cílové skupiny, budování publika, komunikace a propagace, tvorba komunikačních strategií, muzea a galerie ve vztahu k cestovnímu ruchu a kulturní turisticec) lidské zdroje a institucionální kultura
Jazyk výuky
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor , 1 ročník, letní semestr, volitelný
obor , 1 ročník, letní semestr, volitelnýobor , 2 ročník, letní semestr, volitelnýobor , 3 ročník, letní semestr, volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor