Detail předmětu
Marketing
FP-RmarPAk. rok: 2010/2011
Marketingový přístup k podnikání je nezbytným předpokladem pro zajištění dlouhodobé prosperity firem v tržní ekonomice. Znalost a uplatnění marketingu tak představuje jeden z pilířů úspěšně se rozvíjející firmy. Obsahem předmětu Marketingu je objasnění důležitých pojmů a postupů z marketingové teorie a praxe, spojených s přípravou a tvorbou marketingové strategie firmy (např. analýza postavení firmy na trhu, s analýza zákazníků, jejich segmentací, umístěním a pozicionováním, s problematikou tvorby a uplatnění prvků marketingového mixu apod.)
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
2. Obecné podmínky efektivního uplatnění marketingu
3. Segmentace zákazníků
4. Nástroje marketingového řízení - marketingový mix
5. Marketingový výzkum
6. Marketingová strategie
7. Soudobé trendy v marketingu
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
MALLYA, T.: Základy strategického řízení a rozhodování. Praha: Gra... (CS)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Cvičení
Vyučující / Lektor