Detail předmětu
Strategický marketing
FP-RsmPAk. rok: 2010/2011
Program je zaměřen na rozvoj strategického myšlení a marketingové dovednosti studentů, jakož i na objasnění znalosti vazeb mezi rozhodnutími managementu v různých oblastech podnikového řízení a finančním dopadem těchto rozhodnutí. Výuka proběhne formou simulace trhu za využití špičkové simulační hry The Global Market Place. Tato komplexní hra byla vyvinuta týmem specialistů pod vedením prof. Ernesta R. Cadotta z University Tennessee v USA.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Tento kurs má formu e-Learningu. Počínaje třetím týdnem semestru budou cvičení probíhat ve formě individuální práce jednotlivých týmů. Týmy se mohou scházet v PL fakulty, kde budou mít v době cvičení vyhrazeno místo, nebo mohou pracovat i kdekoli jinde. V době cvičení bude možno využít po domluvě individuálních konzultací virtuální i presenční formou u kvalifikovaného lektora.
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
2. Formulace marketingové strategie
3. Tržní testování
4. Sestavení Business planu
5. Realizace marketingové strategie
6. Vliv rozhodnutí na ukazatele finanční výkonnosti firmy
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Cvičení s počítačovou podporou
Vyučující / Lektor
Osnova
2. Marketingový výzkum – význam informací a metody jejich získávání
3. Vytvoření a efektivní řízení týmů
4. Vývoj nového výrobku
5. Tvorba a realizace cenové, distribuční a komunikačnís trategie
6. Finanční aspekty marketingových rozhodnutí
7. Business plan
8. Vyvážený systém ukazatelů výkonnosti firmy - BSC