Detail předmětu
Marketingové aplikace
FP-maPAk. rok: 2010/2011
Předmět je zaměřený na prohloubení znalostí z oblasti marketingu a jejich aplikaci v podnikové praxi v podmínkách rostoucí internacionalizace ekonomik. Pozornost bude věnována vybraným problémovým okruhům s mimořádnou důležitostí pro úspěšnou realizaci marketingové filosofie v řízení firem, např. problematice uplatnění marketingu v oblasti služeb, mezinárodnímu marketingu, marketingovému výzkumu a dalším oblastem praktické aplikace marketingových přístupů v různých sférách průmyslu a služeb.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
2. Specifika služeb a jejich odraz v možnostech uplatnění marketingových postupů
3. Vliv mezinárodního prostředí na marketingové aktivity firem, specifika mezinárodního
marketingu
4. Metody marketingového výzkumu
5. CRM
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
KOTLER, P.; WONG, V.; SAUNDERS, J.; ARMSTRONG, G. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha : Grada Publishing, a.s., 2007.1048s. ISBN 978-80-247-1545-2. (CS)
PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1.vyd. Praha, Grada 1996. 238s. ISBN 80-7169-2999-0. (CS)
Zařazení předmětu ve studijních plánech