Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
ÚSI-2FCEPAk. rok: 2011/2012
Společenský styk, rétorika a etika podnikání nabízí základní informace a dovednosti z oblasti etikety, kultury projevu v osobní či písemné formě. Etika podnikání přináší sociální a etický pohled na sféru podnikání. Studenti se naučí používat nástroje kultivace podnikatelé etiky. Předmět rozvíjí komunikační dovednosti studentu a formuje jejich chování v obchodním styku. Přináší poznatky, které zvyšují konkurenceschopnost studentu na trhu práce.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor RFI , 2 ročník, zimní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení