Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-EimPAk. rok: 2011/2012
a) Marketing environment in national, international and global perspectiveb) The history and current trends in the process of internationalization (incl. EU)c) Major approaches to the analysis of marketing environment in international scoped) Marketing mix / extended marketing mix and its use in international marketinge) Planning, execution and control of marketing strategy in international economic conditions
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-EBF , 1 ročník, zimní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Cvičení