Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-IsmarPAk. rok: 2011/2012
Předmět je zaměřen na rozvoj manažerských a marketingových dovedností studentů, jakož i na pochopení vazeb mezi rozhodnutími managementu v různých oblastech podnikového řízení a realizovanou firemní strategií. Výuka proběhne formou manažerské simulace - využitím špičkové simulační hry The Global Market Place. Cílem předmětu je:- procvičení praktických schopností při získávání, zpracování, analýzách a využití informací o vnějším prostředí podniku (zejména o trhu, zákaznících, konkurenci a technických trendech), - procvičení a rozvoj schopností využívat informace pro tvorbu a realizaci marketingové strategie v globálním měřítku, - seznámit studenty se způsoby promítnutí marketingových rozhodnutí do dalších oblastí podnikového managementu. - cílem je rovněž ověření schopnosti řešit komplexní rozhodovací problémy s řadou konfliktů mezi příčinami a následky. - dílčím cílem je pak procvičení uživatelských návyků při práci s počítači a aplikačním softwarem.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-IM , 1 ročník, zimní semestr, povinný
Cvičení
Vyučující / Lektor
Osnova