Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-RsmKAk. rok: 2011/2012
Program kursu Strategický marketing bude rozvíjet schopnosti strategického myšlení a jeho aplikace v podmínkách marketingově řízených firem. Obsahem bude diskuse podmínek pro uplatnění strategického marketingu v soudobé praxi našich podniků, postupu tvorby a realizace marketingové strategie.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor MGR-ŘEP-KS , 2 ročník, zimní semestr, povinně volitelný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova