Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FP-UIKPAk. rok: 2011/2012
Předmět poskytuje znalosti zejména o koncepci podniku jako sociálního a kulturního systému. Pojednává také o komunikačním systému společnosti a podniku, komunikačním procesu a jeho prvcích. Zdůrazňuje význam informací v podnikové komunikaci a vysvětluje způsoby jejich získávání a využití zejména v interní a externí marketingové komunikaci.Seminární složka předmětu je zaměřená na získání dovednosti provést komunikační audit organizace a navrhnout zlepšení marketingové komunikace podniku v souladu s nejnovějším trendem - integrované marketingové komunikace.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Doporučená literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
obor BAK-MIn , 3 ročník, zimní semestr, povinný
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář